Saturday, January 26, 2019

ВАЗЕЛИН / VASELINE



Vaseline

When you're stuck like glue
Vaseline
When you need some goo

When you're stuck like glue,
Vaseline
When you're black and blue,
Vaseline

La la la la la la la la la la

When you're stuck like glue,
Give me some
When you're stuck like glue
If you'd like to woo,
Vaseline

La la la la la la la la la la

If it's hot like you,
Give me some
Do you need a clue,
I want some
Vaseline, Vaseline, Vaseline,
Vaseline, Vaseline, Vaseline.

Вазелин
(Џастѝн Фришман)

Кад запнеш па ни макац
- вазелин!
Кад ти треба мало слузи...

Кад запнеш па ни макац
- вазелин!
Кад поплавиш
- вазелин!

Ла ла ла ла ла ла ла ла ла ла

Кад запнеш па ни макац,
дај ми мало.
Кад запнеш па ни макац,
а хоћеш да се удвараш
- вазелин!

Ла ла ла ла ла ла ла ла ла ла

Ако је секси као ти,
дај ми мало.
Је л' треба да ти нацртам?
Треба ми
- вазелин, вазелин, вазелин,
вазелин, вазелин, вазелин...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment