Monday, July 4, 2022

НЕДОСТОЈНА ЉУБАВИ / UNLOVABLE


Unlovable
 
Once in a lifetime you take that fall
Guess this is my time I've lost it all
How can someone like you like me so small and insecure
Everything that you see I see but there is so much more
 
And I don't really know how you wanna go about this
So let’s take it real slow
And hold on till we both can rest it
I never believed someone like you could love me so
Thought I’d be left here on my own
Unlovable
 
Falling to pieces to dust in your arms
Thought I was hopeless until I found
Someone like you like me so small and insecure
Everything that you see I see that there is so much more
 
And I don’t really know how you wanna go about this
So let’s take it real slow
And hold on till we both can rest it
I never believed someone like you can love me so
Thought I’d be left here on my own
Unlovable…
 
Недостојна љубави
(Камила Норт)
 
Једном у животу свако мора да прихвати судбину,
ваљда је дошло време да сад ја изгубим све.
Како неко попут тебе може да ме воли тако малу и несигурну?
Све што видиш видим и ја, али има још много тога.
 
И стварно не знам како желиш да наставимо,
зато хајде да идемо полако
и издржимо док обоје не оставимо то иза себе.
Никада нисам веровала да би ме неко попут тебе могао тако волети.
Мислила сам да ћу остати овде сама,
недостојна љубави.
 
Распадам се, претварам се у прах у твом наручју,
мислила сам да сам безнадежна, док нисам открила
да неко попут тебе може да ме воли тако малу и несигурну.
Све што видиш видим и ја, али има још много тога.
 
И стварно не знам како желиш да наставимо,
зато хајде да идемо полако
и издржимо док обоје не оставимо то иза себе.
Никада нисам веровала да би ме неко попут тебе могао тако волети.
Мислила сам да ћу остати овде сама,
недостојна љубави.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment