Sunday, May 1, 2022

ТИ МИ РАДИШ НЕШТО (2) / YOU DO SOMETHING TO ME (2)


You Do Something to Me
 
You do something to me
Something deep inside
I'm hanging on the wire
For love I'll never find
You do something wonderful
Chase it all away
Mixing my emotions
Throws me back again
 
Hanging on the wire, yeah
I'm waiting for my change
I'm dancing through the fire
Just to catch a flame
Feel real again
 
You do something to me
Somewhere deep inside
Hoping to get close to you
A peace I cannot find
 
Dancing through the fire, yeah
Just to catch a flame
Just to get close to
Just close enough
To tell you that…
 
You do something to me
Something deep inside
 
Ти ми радиш нешто
 
Ти ми радиш нешто,
нешто дубоко у мени.
Висим на танкој нити
због љубави коју никад нећу наћи.
Ти ми радиш нешто дивно,
тераш све лоше,
мешаш моја осећања,
враћаш ме у живот опет.
 
Висим на танкој нити, да,
чекам да се променим.
Плешем кроз ватру,
само да бих ухватио пламен,
да бих се поново осећао стварно.
 
Ти ми радиш нешто,
негде дубоко у мени.
Надам се да ћу ти се приближити,
миру који не могу да нађем.
 
Плешем кроз ватру, да,
само да бих ухватио пламен,
само да бих се приближио
довољно близу
да ти кажем да…
 
Ти ми радиш нешто,
нешто дубоко у мени.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment