Wednesday, May 18, 2022

НАЈМРАЧНИЈИ ЧАС / DARKEST HOUR


Darkest Hour
 
It's the darkest hour
In our forest home
You climbed my heart
And you came alone
 
It’s a perfect world
I'm the perfect girl
You're the nightmare
And I’m the dream
 
It's a perfect world
I'm the perfect girl
 
It's the darkest hour
In our forest home
You climbed the tree to my heart
And you came alone
 
It's a perfect world
I'm the perfect girl
It's a perfect world
And I'm the dream
 
I’m the dream
 
It's the darkest hour
 
Најмрачнији час
 
Најмрачнији је час
у нашој шумској кући.
Попео си се до мог срца
и дошао си сам.
 
То је савршен свет,
ја сам савршена девојка.
Ти си ноћна мора,
а ја сам сан.
 
То је савршен свет,
ја сам савршена девојка.
 
Најмрачнији је час
у нашој шумској кући.
Попео си се на дрво до мог срца
и дошао си сам.
 
То је савршен свет,
Ја сам савршена девојка.
То је савршен свет,
а ја сам сан.
 
Ја сам сан.
 
Најмрачнији је час.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment