Sunday, November 11, 2018

РЕЧИ(2) / WORDS(2)



Words

Three inches above the floor
Man in a box wants to burn my soul
And I'm tired, and I'm tired.

Is that the truth he says
The pain is easy
Too many words, too many words

And I can hear 'em

If you're hearing screams
Come back child, come back
My hands are dry
But I know they're gonna make it
Just one more night
Too many words, too many words

Речи
(Алан Спархок)

Три инча изнад пода
Човек у кутији жели да спали моју душу,
А ја сам уморан, а ја сам уморан...

Да ли је истина што он каже,
Бол је лак,
Превише речи, превише речи.

А ја могу да их чујем...

Ако чујеш крике,
Врати се, дете, врати се
Моје руке су суве,
Али ја знам да ће успети,
Само још једна ноћ,
Превише речи, превише речи

(превод: crnamamba97)

No comments:

Post a Comment