Monday, September 10, 2018

ПРАВИЛА НЕ ВАЖЕ / THE RULES DON’T APPLY



The Rules Don’t Apply

One day I told my friend I was terribly blue.
Was it far too late to do what I dreamed I could do?
He thought for a moment, then he answered.
He said, “The rules don’t apply to you.”

He said it very simply, and quietly too,
But as if there wasn’t any doubt at all that he knew.
He gave me a gift that I would treasure.
He said, “The rules don’t apply to you.”

In the movies we see, in the shows on TV,
And in anthems passionately sung,
There’s a message that you’ve got to keep believing in yourself,
But they generally mean, “if you’re young.”
Is it written in the air, as it seems to be,
That we haven’t long at all to find our destiny?

I’ll always remember to be grateful
That the rules don’t apply to me.

I wouldn’t lie.
The rules don’t apply.
The rules don’t apply to you.

Правила не важе
(Лорејн Федер)

Једног дана рекла сам пријатељу да сам страшно тужна.
Да ли је прекасно да радим оно што сам сањала да могу?
Замислио се на трен, а онда ми одговорио.
Рекао је: „Правила не важе за тебе“.

Рекао је то врло једноставно и тихо,
али као да није било никакве сумње да је знао.
Дао ми је поклон који ћу пажљиво чувати.
Рекао је: „Правила не важе за тебе“.

У филмовима које гледамо, на телевизији
и у химнама које се певају са страшћу,
постоји порука да морамо да наставимо да верујемо у себе,
али то углавном значи „док смо млади“.
Је ли записано у ваздуху, као што се чини,
да уопште немамо много времена да нађемо своју судбину?

Увек ћу памтити да будем захвална
што правила не важе за мене.

Не бих лагала,
правила не важе.
Правила не важе за тебе.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment