Saturday, September 15, 2018

I FEEL AND I KNOW / ОСЕЋАМ И ЗНАМ

Осећам и знам

Нежно као дах
те погледам на мах
ал’ кришом
Покажи ми да знам
како свиће дан
у двоје
Ма нисам ја дете

Ја осећам и знам
да увек кад си сам
пожелиш да загрлиш мене
ја осећам и знам
да никад ниси сам од срца
поклонио себе

Кад осване дан
чекати више нећу
мораш да знаш
да волим те
највише на свету

I Feel and I Know

Gently as a breath
I look at you
But secretly
Show me so I know
How the day is dawning
When you're with someone
I'm not a kid

I feel and I know
That always when you're alone
You wish to hug me
I feel and I know
That you have never, in your heart,
Given yourself

When the day dawns
I won't wait any longer
You have to know
That I love you
More than anything in the world

(translated by Gavrilo Došen)

No comments:

Post a Comment