Thursday, August 16, 2018

МОЈА ЈЕДИНА ЉУБАВ / MY ONLY LOVE


My Only Love

Do I ever wonder?
More than words can say
Heaven knows it's
Hard enough to pray

Let me tell you something
There's a change in me
Even now you're gone
You'll always be

My only love, my only love
Only love, my only love

Does it seem so funny
For a fool to cry?
Do you know the
Meaning of goodbye?

There's a river flowing
By a willow tree
When you need to know
You remember me

My only love, my only love
Only love, my only love

Let me tell you something
More than words can say
But they're all I have
No other way

There's a river flowing
By a willow tree
When you find you're there
Remember me

My only love, my only love…

Моја једина љубав
(Брајан Фери)

Да ли се икада питам?
И више него што речи могу да кажу,
само небо зна да ми је
довољно тешко и да се молим.

Да ти кажем нешто,
десила се промена у мени.
Иако си сад отишла,
заувек ћеш бити

Моја једина љубав,
моја једина љубав...

Да ли је много чудно
што будала плаче?
Да ли знаш
шта значи збогом?

Има једна река што тече
поред једне врбе.
Кад пожелиш да знаш,
сети ме се

Моја једина љубави,
моја једина љубави...

Да ти кажем нешто,
више него што речи могу да кажу,
али оне су све што имам,
нема другог начина.

Има једна река што тече
поред једне врбе.
Кад се нађеш тамо,
сети ме се

Моја једина љубави,
моја једина љубави...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment