Wednesday, December 7, 2022

БЕЗ ПÔ МУКЕ / EFFORTLESSLY


Effortlessly
(Madison Beer)
 
Told you not to feel
Told you not to hurt at all
That just isn't real
That's alittlecynical
Here's a littlepill
Here's a little fix it all
Okay,it's all okay
 
But I'm still fading, I can't save me
Am I just gonna drown?
So I hold my breath to breathe
Hurt me so I feel
I used to do these things so effortlessly
Somehow
 
Told you how to heal
Filled you up with chemicals
Sadness isn't real
Then why's it feel so physical?
Runnin' through your veins
Cutting right into the bone
Okay, it's all okay
 
Без пô муке
(Медисон Бир)
 
Рекао сам ти немој да осећаш,
рекао сам ти да уопште не боли.
То једноставно није стварно,
само је мало цинично.
Ево ти мала пилула,
ево ти мало нечега што поправља све.
У реду је, све је у реду.
 
Али ја и даље бледим, не могу да се спасем,
хоћу ли се само удавити?
Зато задржавам дах да бих наставио да дишем,
повређујем се да бих нешто осећао.
Некада сам радио те ствари без пô муке, 
некако...
 
Рекао сам ти како да се излечиш,
напунио те хемикалијама.
Туга није стварна,
зашто је онда тако физичка?
Трчи кроз твоје вене,
сече право до кости.
У реду је, све је у реду.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment