Thursday, June 16, 2022

ВОЛИ МЕ! / LOVE ME!

Love Me!
 
Well if I speak with all honesty, I should have said no
When you came back in my life again, I should have quit cold
It's just an innocent date with me, how bad could that be
Said me the stupid amnesiac, oh naivety
 
But I can't lie
I felt so alive (felt so alive)
So if I speak with all honesty
Oh fuck it let's go, go, go
 
I just want you to love me (love me)
I want you to feel the way I do
I just want you to love me (love me)
And I want it to be true
I just want you to love me (love me)
I want you to feel the way I do
I just want you to love me (lovе me)
And I want it to be true
I just want you to lovе
L-O-V-E-M-M-E-E
 
So if I'm telling the truth again, I'm living in a dream
I shove my cards in position and I lifted my veil
I thought I washed you away this time, with shots and cocaine
But all it took was a smile and i forgot all the pain (yeah)
 
But I can't lie
I would have left my friends behind
They tell me I should move on again
And that's when I say, say, say
 
I just want you to love me (love me)
I want you to feel the way I do
I just want you to love me (love me)
And I want it to be true
I just want you to love me (love me)
I want you to feel the way I do
I just want you to love me (love me)
And I want it to be true
I just want you to love
L-O-V-E-M-M-E-E
 
I just want you to love me
I want you to feel the way I do
I just want you to love me
And I want, and I want, and I want
Ah!
 
Love me
 
Воли ме!
(Мејси Родман)
 
Па, ако говорим потпуно искрено, требало је да кажем не
када си се поново вратила у мој живот, требало је да одмах одустанем.
„То је само невин састанак, како би то могло да буде лоше?“,
говорила ми је глупа амнезија, о наивности!
 
Али не могу да лажем,
осећао сам се тако живим (осећао сам се тако живим),
дакле, ако говорим потпуно искрено,
јеби га, идемо, идемо, идемо!
 
Само желим да ме волиш (воли ме)
желим да се осећаш као ја.
Само желим да ме волиш (воли ме)
и желим да то буде истина.
Само желим да ме волиш (воли ме)
желим да се осећаш као ја.
Само желим да ме волиш (воли ме)
и желим да то буде истина.
Само желим да волиш,
В-О-Л-И М-Е!
 
Дакле, ако опет говорим истину, живим у сну,
отворио сам карте и подигао вео.
Мислио сам да сам те овај пут опрао инјекцијама и кокаином,
али био је довољан само један твој осмех и заборавио сам сав бол (да).
 
Али не могу да лажем,
оставио бих пријатеље,
кажу ми да треба да наставим даље,
а ја на то кажем, кажем, кажем:
 
Само желим да ме волиш (воли ме)
желим да се осећаш као ја.
Само желим да ме волиш (воли ме)
и желим да то буде истина.
Само желим да ме волиш (воли ме)
желим да се осећаш као ја.
Само желим да ме волиш (воли ме)
и желим да то буде истина.
Само желим да волиш,
В-О-Л-И М-Е!
 
Само желим да ме волиш,
желим да се осећаш као ја.
Само желим да ме волиш,
и желим, и желим, и желим,
ах!
 
Воли ме!
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment