Wednesday, June 22, 2022

НИСАМ ОДУСТАО ОД ТЕБЕ /I DIDN’T GIVE UP ON YOU


I Didn’t Give Up On You
 
Trust me, I will not be gone for too long
But long enough so you canthrive
Untilyou join meback my love
You find me, thesetimes you think you're all alone
When the winter is toocold
Don'tforgetall the springsto come
I didn'tgive up on you, ooh yeah
Not a day I didn't give up on you, baby ooh
 
Trust me, another story in the sky
Another reason for the stars
To hold us closely when we cry
Oh, know that I'm leaving because I love you
But I need to love myself too
Where are my prayers, oh, that's why, I
I will not give up on you
I will not give up on you
 
This is what screaming in gorgeous sounds like
This is how I'm getting back to my real life
I didn't know I was scared 'till I was pulling back
Why be afraid when you can wear a mask
This is here the place you told me about
Now that I'm here, I'm not sure that I wanna get out
Will I miss it, and wanna come back?
Can I take everything in my backpack?
In my backpack
I don't really know why I came down here
It's not like it's easy to reach
I hurt my knees and scratch my feet
 
Нисам одустао од тебе
(Мерилу Мејниел)
 
Веруј ми, нећу дуго бити одсутан,
али довољно дуго да ти  можеш да кренеш напред
док ми се поново не придружиш, љубави.
Нађи ме, у овим тренуцима кад мислиш да си сасвим сама,
кад је зима превише хладна,
незаборависва пролећа која долазе.
Нисам одустао од тебе, о да,
ниједног дана нисам одустао од тебе, мала.
 
Веруј ми, још једна прича на небу,
још један разлог за звезде
да нас чврсто грле кад плачемо.
О, знај да одлазим јер те волим,
али морам да волим и себе,
тамо где су моје молитве, о, зато ја
нећу одустати од тебе,
нећу одустати од тебе.
 
Овако звучи урлање у прекрасним звуцима,
овако се враћам мом стварном животу.
Нисам знао да сам уплашен док се нисам повукао,
зашто бих се плашио када могу да носим маску?
Ово је овде, место о ком си ми причала,
сад кад сам овде, нисам сигуран да желим да одем.
Да ли ће ми то недостајати, и да ли ћу желети да се вратим?
Могу ли да понесем све у мом ранцу?
У мом ранцу.
Не знам зашто сам дошао овде,
није баш лако доћи до овде,
повредио сам колена и изгребао стопала.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment