Monday, August 3, 2020

ЖАЛОБНИЦА / LA LLORONA



La Llorona
(traditional)

Todos me dicen el negro, llorona
Negro pero cariñoso
Todos me dicen el negro, llorona
Negro pero cariñoso
Yo soy como el chile verde, llorona
Picante pero sabroso
Yo soy como el chile verde, llorona
Picante pero sabroso

Ay de mí, llorona, llorona,
Llorona, llévame al río
Tápame con tu rebozo, llorona
Porque me muero de frió

Si porque te quiero quieres, llorona
Quieres que te quieres más
Si ya te he dado la vida, llorona
¿Qué mas quieres?
¿Quieres más?

Жалобница
(народна)

Сви ме зову црни, жалобнице,
црн сам, али има љубави у мени.
Сви ме зову црни, жалобнице,
црн сам, али има љубави у мени.
Ја сам као зелени чили, жалобнице,
љут, али пријатан.
Ја сам као зелени чили, жалобнице,
љут, али пријатан.

Јао мени, жалобнице, жалобнице, 
жалобнице, води ме до реке.
Покриј ме својим ребозом, жалобнице,
jер умирем од хладноће.

Зато што те волим, жалобнице,
ти желиш да те волим још више.
Ако сам ти већ дао живот, жалобнице,
шта још хоћеш?
Хоћеш још?

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment