Sunday, May 30, 2021

КОНТИНУУМ / CONTINUUM

Continuum
(Tanerélle)
 
Mix with me, unfold solutions
Bare witness to my evolution
Violent moans, untamed contusions
We’re not really hereitsall Illusions
 
Tonightwe relish in design
You say thatIm a state of mind
I say you’re space, you say I’m time
What if the two could intertwine
You grab me there your fingers sink
We breathe, we tense, no time to think
I take you 'til you’re on the brink
Then we dive off the edge in sync
 
Make love, fuck
Lick me up
Petals, pluck
Drive me, clutch
 
Breathe me deeper baby, inhale
Intoxicate yourself then exhale
Pay attention to my detail
Like a wind that flows, that’s how we feel
 
You give me you, I give you me
We take our time because we’re free
You say that I’m a sight to see
I say that you’re a masterpiece
There’s no reason to refrain
What’s your pleasure, what’s my name?
Blend and merge until we’re same
Nothing much of us remains
 
Make love, fuck
Lick me up
Petals, pluck
Drive me, clutch
 
Континуум
(Танерел)
 
Помешај се са мном, откриј решења,
буди сведок моје еволуције.
Насилно стењање, неукроћене контузије,
нисмо заправо овде, све су то илузије.
 
Вечерас уживамо у дизајну,
кажеш да сам стање духа.
Ја кажем да си ти простор, ти кажеш да сам ја време,
шта ако би то двоје могло да се испреплете?
Ухватиш ме тамо, прсти ти потону,
дишемо, напети смо, нема времена за размишљање.
Водим те док не дођеш до границе,
Затим синхронизовано зарањамо са ивице.
 
Води љубав, јеби се са мном,
лижи ме,
кидај латице,
вози ме, мењај брзине.
 
Удахни ме дубље мала, удахни,
напиј се па издахни.
Обратите пажњу на мој детаљ,
попут ветра који тече, тако се осећамо.
 
Дајеш ми себе, ја ти дајем себе,
не журимо јер смо слободни.
Ти кажеш да сам призор који треба видети
ја кажем да си ти ремек-дело.
Нема разлога за уздржавање,
шта волиш да радиш, како се зовем?
Помешај се и спој се са мном док не будемо исти,
док ништа од нас не остане.
 
Води љубав, јеби се са мном,
лижи ме,
кидај латице,
вози ме, мењај брзине.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment