Wednesday, May 5, 2021

ТУЖАН САН / SAD DREAM

Sad Dream
 
Poured myself a warm glass and laid awake
Prayed the lord my soul to take
Thought about you all day
How we have the same face
I fell asleep so confused
Parts of me remind me of you
How could I ever wish away
 
Only ever in dreams I wrap my arms around you
And standing in the water with me
I can tell you what I wanna tell you
And I hope it’s not just a bad dream
Hope it’s not just a sad dream
 
I wake up and I hear my phone ring
I hear your call and I let my phone ring
When I got into my car and drove away
I listened to the stereo play
I live by my own laws, stick to my guns
Hold my head up to the midnight sun
Hope the guilt will dim and fade
A fire baptism engulfs my shame
 
Тужан сан
(Скај Фереира)
 
Наточио сам себи чашу топлог и лежао будан,
молио сам господа да узме моју душу.
Мислио сам на тебе цео дан,
како имамо исто лице.
Заспао сам потпуно збуњен,
делови мене подсећају ме на тебе,
како бих икада могао да пожелим да није тако.
 
Само у сновима загрлим те чврсто
и док стојиш у води са мном
могу да ти кажем оно што желим
и надам се да то није само ружан сан,
надам се да то није само тужан сан.
 
Пробудим се и чујем како ми звони телефон,
чујем твој позив и пустим да ми телефон звони.
Кад сам сео у кола и одвезао се,
слушао сам стерео.
Живим по својим законима, остајем при своме,
држим главу високо до поноћног сунца.
Надам се да ће кривица избледети и ишчезнути,
ватрено крштење гута моју срамоту.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment