Monday, May 24, 2021

ДОЂИ ДА ПЛАЧЕШ СА МНОМ / COME CRY WITH ME


Come Cry With Me
(Glyn Styler)
 
I know he’s hurt you,
Well, baby, I’ve been hurt, too,
There’s nothing anyone can do.
And I know in time the pain may go,
But it’s the lonelines that scares me so.
 
Come cry with me,
I know you’re crying, too,
Because the one you love
Doesn’t wanna be with you.
You can’t run and and hide
When it’s deep inside you,
Come cry with me,
I know you’re crying, too.
 
She’s out there somewhere,
Well, maybe not, I don’t care,
There’s always better things to do.
I know it hurts to feel this way,
If we can make it through another day.
 
Come cry with me,
I know you’re crying, too,
Because the one you love
Doesn’t wanna be with you,
You can’t run and and hide
When it’s deep inside you,
Come cry with me,
I know you’re crying,
Come cry with me,
I know you’re crying,
Come cry with me,
I know you’re crying, too.
 
Дођи да плачеш са мном
(Глин Стилер)
 
Знам да те је повредио,
па, душо, и ја сам био повређен,
нико ту не може ништа да уради.
И знам да с временом бол може да прође,
али усамљеност је оно што ме стварно плаши.
 
Дођи да плачеш са мном,
знам да и ти плачеш,
јер онај кога волиш
не жели да буде са тобом.
Не можеш да побегнеш и да се сакријеш
када је то дубоко у теби,
дођи да плачеш са мном,
знам да и ти плачеш.
 
Она је тамо негде,
па, можда и није, није ме брига,
увек постоје паметније ствари које треба да се ураде.
Знам да боли кад се осећаш тако,
кад бисмо само прегурали још један дан.
 
Дођи да плачеш са мном,
знам да и ти плачеш,
јер онај кога волиш
је жели да буде са тобом,
Не можеш да побегнеш и да се сакријеш
када је то дубоко у теби,
дођи да плачеш са мном,
знам да плачеш,
дођи да плачеш са мном,
знам да плачеш,
дођи да плачеш са мном,
знам да плачеш и ти.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment