Wednesday, June 2, 2021

ОПА ЦУПА / OPA CUPA


Opa cupa
(Šaban Bajramović)
 
Me sem chora chavaro, chelav rom majlacho,
dale mandale e chora man astaren.
Kas me astarav, me mande asav,
samo jekh chaj ni mangel, voj manda nashel.
 
O, opa cupa, so te manda chaje muka,
sho tav kamerel ako ni chele.
O, opa cupa so te manda chaje muka,
ti daj kamerel ako ni chele.
 
Lumbaj, lumbaj, lumbalaj ajde ajde ajde,
lumbaj, lumbaj, lumbalaj ajde ajde ajde.
 
E sviracha khachem, voj ni mandzhel te chelel,
dale mandale, mudarel a o devel.
Ava Ruzha ava khel pa i tiro mek avel,
dale mandale e sviracha bashalesh.
 
Sa o chaja kelenav, a Ruizhava romela,
dale mandale, an bobo ki astarel.
 
Опа цупа
(Шабан Бајрамовић)
 
Ја сам човек сирома, ал међу најбољим играчима,
цуре се отимају да играју са мном.
Коју год да зграбим да играм с њом, мило јој је.
Само једна неће да игра са мном, бежи од мене.
 
Ој, цурице, што ми муку ствараш?
Да ти умре ћале ако не играш!
Ој, цурице, што ми муку ствараш?
Да ти умре мајка ако не играш!
 
Лумбај, лумбај, лумбалај ајде ајде ајде,
лумбај, лумбај, лумбалај ајде ајде ајде.
 
Свирци скоро завршише, она и даље неће да игра,
убио је Бог!
Ајде Ружо, заиграј, па ћеш се удаш,
ево и свирци играју!
 
Све цурице играју, ал Ружа плаче.
У мом срцу гори ватра.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment