Wednesday, June 10, 2020

ЉУБАВ НИЈЕ ДОВОЉНА / LOVE IS NOT ENOUGH


Love Is Not Enough

Well, I’ve had too many, a good cry for you.
This is my time to say goodbye to you.

In my heart of hearts
I know there’s more love left for you
But love is not enough, I’ve learned,
To see the journey through.

This is not yours alone,
It hurts me too.
Please don’t say you don’t care,
I know you do.

In my heart of hearts
I know there’s more love left for you.
But love is not enough, I’ve learned,
To see the journey through.

Love is not enough for me
If it screams when you hold it.
Love is not enough for me,
Love is hurting if it screams

Oh, if it’s screaming out loud,
Love is not enough
One day you will fly away from here,
One day you’ll leave your hurts behind.

Љубав није довољна
(Зои Џонстон)

Е па, превише пута сам се добро исплакао за тобом.
Ово је за мене тренутак да ти кажем збогом.

Дубоко у срцу
знам да је остало још љубави за тебе,
али љубав није довољна, то сам научио,
да бих издржао до краја пута.

Ово није само твоје,
боли и мене.
Молим те, не говори да ти није стало,
знам да јесте.

Дубоко у срцу
знам да је остало још љубави за тебе,
али љубав није довољна, то сам научио,
да бих издржао до краја пута.

Љубав није довољна за мене
ако вришти када је ти не пушташ.
Љубав није довољна за мене,
љубав боли ако вришти.

Ако вришти гласно
љубав није довољна.
Једног дана одлетећеш одавде,
једног дана оставићеш бол иза себе.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment