Saturday, February 27, 2021

РЕЦИ МИ ПАСТИРУ / DIMMI PASTORE


Dimmi pastore
(Duetto di Elpina e Osmino dal primo atto, terza scena dell'opera
La fida ninfa di Antonio Vivaldi su libretto di Francesco Scipione Maffei)
 
Dimmi pastore,
Ninfa mi spiega,
S’io ti do il core,
Se amor mi lega,
E quale avrò, del mio penar mercè?
 
Altro io non chiedo,
Non altro io bramo,
Se l’alma cedo,
Se servo ed amo,
Che trovar nel tuo seno amore e fé
 
Реци ми пастиру
(Дует Елпине и Осмина из првог чина, трећа сцена опере
„Верна нимфа“ Антонија Вивалдија, либрето Франческо Сипионе Мафеи)
 
Реци ми пастиру,
кажи ми нимфо:
ако ти дам срце,
ако ме љубав обавеже,
шта ћу имати од моје милости што боли?
 
Ништа друго не тражим,
ни за чим другим не жудим,
ако моју душу препустим,
ако служим и волим,
него да нађем љубав и верност у твојим недрима.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment