Monday, February 1, 2021

ИЗГЛЕДА КАО ДА СЕ САМО ВРАЋАМО УНАЗАД / FEELS LIKE WE ONLY GO BACKWARDS

Feels Like We Only Go Backwards
(Kevin Parker)
 
It feels like I only go backwards, baby
Every part of me says, "Go ahead"
I got my hopes up again, oh no, not again
Feels like we only go backwards, darling
 
I know that you think you sound silly when you call my name
But I hear it inside my head all day
When I realise I'm just holding on to the hope that maybe
Your feelings don't show
 
The seed of all this indecision isn't me, oh no
'Cause I decided long ago
But that's the way it seems to go
When trying so hard to get to something real, it feels
 
It feels like I only go backwards, darling
Every part of me says, "Go ahead"
But I got my hopes up again, oh no, not again
Feels like we only go backwards, darling
It feels like I only go backwards, baby
 

Изгледа као да само идемо уназад
(Кевин Паркер)
 
Изгледа ми као да се само враћам уназад, душо,
а сваки део мене каже: „само напред“.
Поново сам се понадао, о не, не опет,
изгледа као да само идемо уназад, драга.
 
Знам да мислиш да звучиш глупо кад зовеш моје име,
али ја то чујем у глави по читав дан,
кад схватим да се само држим наде да се можда
твоја осећања само не показују.
 
Семе све ове неодлучности нисам ја, о не,
јер ја сам одавно одлучио.
Али, то изгледа тако иде
када се толико трудим да дођем до нечег стварног, тада изгледа
 
Изгледа ми као да се само враћам уназад, душо,
а сваки део мене каже: „само напред“.
Поново сам се понадао, о не, не опет,
изгледа као да само идемо уназад, драга.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment