Wednesday, February 24, 2021

СВАКОМЕ ЈЕ ПОТРЕБАН ПОЉУБАЦ / EVERYBODY NEEDS A KISS


Everybody Needs a Kiss
 
Eu sou, I am
Eu sou, I am
Eu sou, I am
Eu sou, I am
 
I just desire what is not
What was not, what is unfeasible
I don't desire what was once
What was already, what is plausible
I just desire what is real
What is wrought, what is incredible
I don't desire what is right
What is rule, what is suitable
 
Everybody needs a kiss
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
 
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
 
Só quero o que não
O que nunca, o inviável
Não quero o que já
O que foi, o plausível
Só quero o que ainda
O que atiça, o incrível
Não quero o que sim
O que sempre, o cabível
 
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
 
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
Todo mundo precisa de beijo
Eu sou, I am
 
Everybody needs a kiss
Everybody needs a kiss
Everybody, kiss somebody
 
Свакоме је потребан пољубац
(Софи Холи-Велд)
 
Ја јесам,
ја јесам,
ја јесам,
ја јесам...
 
Само желим оно што није,
што није било, што не може да буде.
Не желим оно што је некада било,
што је већ било, што је могуће.
Само желим оно што је стварно,
што је створено, што је невероватно.
Не желим оно што је исправно,
што је правило, што је погодно.
 
Свакоме је потребан пољубац,
свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
 
Свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам...
 
Само желим оно што није,
што није било, што не може да буде.
Не желим оно што је некада било,
што је већ било, што је могуће.
Само желим оно што је још,
што изазива, што је невероватно.
Не желим оно што јесте,
што је увек, што је разумно.
 
Свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
Свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
Свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
Свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
 
Свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам,
свакоме је потребан пољубац,
ја јесам...
 
Свакоме је потребан пољубац,
свакоме је потребан пољубац,
свако нека пољуби неког.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment