Monday, July 22, 2019

ПУСТ ГРАД / CITTÀ VUOTA


Città vuota

Le strade piene, la folla intorno a me
mi parla e ride e nulla sa di te,
io vedo intorno a me chi passa e va,
ma so che la città
vuota mi sembrerà se non torni tu.

C'è chi ogni sera mi vuole accanto a sé,
ma non m'importa se i suoi baci mi darà,
io penso sempre a te, soltanto a te
e so che la città
vuota mi sembrerà se non torni tu.

Come puoi tu vivere ancor solo senza me,
non senti tu che non finì il nostro amor?

Le strade vuote, deserte sempre più,
leggo il tuo nome ovunque intorno a me,
torna da me amor e non sarà più vuota la città
ed io vivrò con te tutti i miei giorni,
tutti i miei giorni, tutti i miei giorni.


Пуст град
(Ђузепе Каша)

Улице су пуне, гомила око мене
нешто ми говори, смеје се и не зна ништа о теби.
Видим око себе како људи пролазе и одлазе,
али знам да ће ми град
изгледати пуст  ако се ти не вратиш.

Ту је онај који ме жели поред себе свако вече,
али није ме брига ако ће ми дати пољупце.
Увек мислим на тебе, само на тебе
и знам да ће ми град
изгледати пуст  ако се ти не вратиш.

Како можеш да живиш сам без мене,
Зар не осећаш да наша љубав није завршена?

Улице су празне, све напуштеније,
читам твоје име свуда око себе,
Врати ми се, љубави, и град више неће бити пуст
и живећу с тобом све моје дане,
све моје дане, све моје дане.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment