Monday, July 30, 2018

МИР У ДУШИ / PEACE OF MIND



Peace Of Mind

I lost all the riches
The diamonds in the mine
It turns out that this was the best thing
To ever happen to me

Errors and glitches
And what a way to find
That such hurt can bring you
A greater piece of mind

Ooh
Bring me
Piece of mind
Ooh
Bring me piece of mind

If you’ve ever lost every part of yourself
If you’ve left your heart on a lonely avenue
It will be only a matter of time
Before your life comes through for you

Мир у души
(Зои Џонстон)

Изгубио сам сва богатства,
дијаманте у руднику...
Испоставило се да је ово најбоље
што ми се икада догодило.

Грешке и омашке,
који начин да се открије
да толики бол може да ти донесе
мир у души.

О,
донеси ми
мир у души.
О,
донеси ми мир у души.

Ако си икада изгубио део себе,
ако си оставио срце у пустој авенији,
само је питање времена
када ће ти се твој живот открити.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment