Friday, July 27, 2018

МАСОВНО ЗАВОЂЕЊЕ / MASSEDUCTION


Masseduction

Seikeno fuhai!
Seikeno fuhai-hai!

Black saint, sinner lady
Playin' knockoff soul
A punk rock romantic
Slumped on the kitchen floor
Nuns in stress position
Smokin' Marlboros
Lolita is weeping
The bride is beautiful

Masseduction
I can't turn off what turns me on
Masseduction
I hold you like a weapon

Smilin' nihilist met
Angry glass half full
Drinkin' manic panic
Singin' Boatman's Call
Teenage, Christian virgins
Holdin' out their tongues
Paranoid secretions
Fallin' on basement rugs

Masseduction
I can't turn off what turns me on
Masseduction
I hold you like a weapon

Oh, what a bore to be so adored
Oh, what a bore to be so adored

Masseduction
I can't turn off what turns me on
Masseduction
I hold you like a weapon

Mass destruction
I don't turn off what turns me on
Mass destruction…

Масовно завођење
(Ени Кларк)

Seikeno fuhai!
Seikeno fuhai-hai!

Црни светац, дама грешница
Свирају имитацију соула
Романтични панк рокер
Скљокан на кухињском поду
Калуђерице у спутаном положају
Пуше малборо
Лолита јеца
Млада је прелепа

Масовно завођење
Не могу да угасим оно што ме пали
Масовно завођење
Држим те као оружје

Насмејани нихилиста срео је
Љуту чашу допола пуну
Док је пио манично-панично
Певајући „Лађарев позив“
Тинејџерске хришћанске девице
Плазе језике
Док им параноидне излучевине
Падају на подрумске простирке

Масовно завођење
Не могу да угасим оно што ме пали
Масовно завођење
Држим те као оружје

О како је досадно бити толико обожаван
О како је досадно бити толико обожаван

Масовно завођење
Не могу да угасим оно што ме пали
Масовно завођење
Држим те као оружје

Масовно уништење
Не гасим оно што ме пали
Масовно уништење...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment