Sunday, July 8, 2018

УВЕК / ALWAYS


Always

Baby, when I'm hurting
Oh maybe you will give a little time today
And someday when I really need you
You will take me in your arms and you will say

Always, sure as the rising sun
Always, mornings begun
Always, the way all good things come
Always, always

Can you hear me when I'm way down here
Maybe you will one day walk away from me
Stay close when the wind's howling
And never let me go

Always, sure as the rising sun
Always, mornings begun
Always, the way all good things come
Always, always

Baby, one day you'll walk away,
One day you'll walk away from me
Baby, you'll be there for me,
You'll be there for me
You'll be there for me

Always, sure as the rising sun
Always, mornings begun
Always, the way all good things come
Always, always

Увек
(Зои Џонстон)

Драга, знам да када патим,
можда ћеш ми посветити
мало времена тог дана.
А понекад, кад ми стварно требаш,
загрлићеш ме и рећи:

Увек, као што сунце излази.
Увек, као што јутра свићу.
Увек, као што добро на крају побеђује,
Увек, увек...

Чујеш ли ме, када потонем дубоко?
Можда једног дана и одеш од мене,
Али остаћеш близу кад ветрови завијају,
И никада ме нећеш напустити.

Увек, као што сунце излази.
Увек, као што јутра свићу.
Увек, као што добро на крају побеђује,
Увек, увек...

Драга, једног дана ћеш отићи,
Једног дана ћеш да одеш од мене,
Али бићеш и даље уз мене,
Бићеш уз мене,
Бићеш уз мене...

Увек, као што сунце излази.
Увек, као што јутра свићу.
Увек, као што добро на крају побеђује,
Увек, увек...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment