Monday, February 14, 2011

ТАКО САМ УМОРАН / I'M SO TIRED


I'm so tired

I'm so tired, I haven't slept a wink
I'm so tired, my mind is on the blink
I wonder should I get up and fix myself a drink
No, no, no.

I'm so tired I don't know what to do
I'm so tired my mind is set on you
I wonder should I call you but I know what you would do

You'd say I'm putting you on
But it's no joke, it's doing me harm
You know I can't sleep, I can't stop my brain
You know it's three weeks, I'm going insane
You know I'd give you everything I've got
for a little peace of mind

I'm so tired, I'm feeling so upset
Although I'm so tired I'll have another cigarette
And curse Sir Walter Raleigh
He was such a stupid get.

Тако сам уморан

Тако сам уморан, нисам ока склопио,
тако сам уморан, мозак ми трепће.
Питам се да л' да устанем и сипам пиће,
не, не, не...

Тако сам уморан, не знам шта да радим,
тако сам уморан, а мислим на тебе.
Питам се да л' да те зовем, ал знам шта би рекла.

Рекла би да те зајебавам,
али не шалим се, лоше ми је.
Знаш да не могу да спавам,
не могу да зауставим мозак.
Знаш да је прошло три недеље
и да полако лудим.
Знаш да бих дао све што имам
за мало мира.

Тако сам уморан, узнемирен...
Иако сам тако уморан, запалићу још једну
и псовати Сер Волтера Ралија,
који је то кретен...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment