Tuesday, January 3, 2023

ИЗГУБЉЕН / LOST


Lost
(Giorgia Lipari & Assia Nania)
 
In the deepest dream
I'm crawling
It's not a wonderland
Reckless
 
A hide side of myself
Is wiggling
It's taking overme
Fearless
 
I'mlost
Down the darknessof my shape
Running always the samehell
And there's no one I can yell
 
I'm bound
Tied up by the same breath
Walking always the same trail
Like a circle I can't break
 
I'm lost
I'm lost
I'm lost
I'm lost


Изгубљен
(Ђорђа Липари и Асиа Наниа)
 
У најдубљем сну
пузим,
то није земља чуда,
непромишљена.
 
Скривена страна мене
врпољи се,
преузима ме,
неустрашиво.
 
Изгубљен сам
доле у тами мог облика,
трчим увек кроз исти пакао
и немам на кога да вичем.
 
Везан сам,
спутан истим дахом,
ходам увек истом стазом,
као кругом који не могу да прекинем.
 
Изгубљен сам
Изгубљен сам
Изгубљен сам
Изгубљен сам
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment