Tuesday, January 24, 2023

КУХИЊСКО СВЕТЛО / KITCHEN LIGHT


Kitchen Light
(Xana Morris)
 
She got in my car, said “take me home”
Pulled up to her house but that's not what she wants
So I bring her to mine
We stumble inside
We didn't even make it past the kitchen light
You could break my heart
I know that you tried
But I'm glued to my bed when it's raining outside
Kept my window open since our last encounter
Can't stop thinking 'bout how we fucked in the shower
You're blushing your cheeks and I'm falling for it
'Cause everything sweet comes with a warning
I'll keep you close but don't tell my mothеr
We sleep without clothes under my covеrs
Now you ditch your party and that's when you call me
And none of your friends have a clue where you're going
So where are we going?
 
I can't be wrong to be
Can't be wrong to be craving you
I can't be wrong to be
Can't be wrong to be craving
I can't be wrong to be
Can't be wrong to be craving you
Craving you
 
Now you're at the bar holding his hand
And I can't be mad 'cause he's your man
But I could be handsome
I could be kind
And I would keep you up all fuckin night
Now that your boyfriend is blowing up your phone
You're going out and I'm going solo
Walking 'round town with my hands in my pockets
Hoping I see you but not counting on it
I tried to move on but it never seemed right
And I broke my own heart a few fuckin times
I know it ain't fair to somebody new
Can't let go of the love I still have for you
A couple of seasons
A couple of bodies
A couple of tears and you finally call me
“Lover I’ve missed you”
You don't even know
“Do you think there's someplace we could go”
And I love the way that she talks real quiet
You know she's afraid but can't keep it inside
And I think she might be the love of my life
But how we ever gonna know if we keep it on the low
No, no
 
I can't be wrong to be
Can't be wrong to be craving you
I can't be wrong
I can't be wrong
I can't be
 
You tell me everything you never say out loud
On my bedroom floor until we pass out
And when we wake up you wanna make out
You wanna make out
We drive in your car
The stereo loud
If you break my heart I'll break your mouth
If we leave this town we’re gonna make it out
We're gonna make it now
 
You can take a piece of me baby
Wrap those hands around my body
I'll be your home and you be my party
Loving all night until the fire burns out
We'll start another with the ruins around
Can't stop a lover with the love that we found
 
We didn't even make it past the kitchen light…
 
I think she might be the love of my life
But how we ever gonna know if we keep it on the low
Well, my lover, she knows
Yeah, my lover, she knows
Yeah, my lover, she knows
My lover, she knows
She knows, she knows
 
Кухињско светло
(Зана Морис)
 
Ушла је у мој ауто, рекла одвези ме кући,
паркирао сам пред њеном кућом, али то није оно што она жели,
па сам је одвео до мене.
Спотичемо се док улазимо унутра,
нисмо прошли ни поред кухињског светла.
Могла би да ми сломиш срце,
знам да си покушала,
али залепљен сам за кревет када напољу пада киша.
Држао сам прозор отворен од нашег последњег сусрета,
не могу да престанем да размишљам о томе како смо се јебали под тушем,
румене ти се образи и падам на то,
јер све што је слатко долази са упозорењем.
Држаћу те близу, али немој рећи мојој мајци,
спавамо без одеће испод мојих покривача.
Сад палиш са журке и тада ме зовеш
и нико од твојих пријатеља нема појма куда идеш,
па, где идемо?
 
Немогуће је да грешим,
немогуће је да грешим што жудим за тобом.
Немогуће је да грешим,
немогуће је да грешим што жудим,
немогуће је да грешим,
немогуће је да грешим што жудим,
жудим за тобом.
 
Сада си у бару и држиш га за руку
и не могу да се љутим јер је он твој човек.
Али могао бих да будем згодан,
могао бих да будем љубазан,
и држао бих те будну целе јебене ноћи,
сад кад ти дечко разбија телефон.
Ти излазиш, а ја идем соло,
шетам градом са рукама у џеповима,
надам се да ћу те видети, али не рачунам на то.
Покушао сам да идем даље, али никад ми се није чинило да је то у реду
и сломио сам своје срце неколико јебених пута.
Знам да није фер према неком новом,
не могу да напустим љубав коју још гајим према теби.
Пар сезона,
пар тела,
пар суза и коначно ме зовеш.
„Љубави, недостајао си ми“,
ни не знаш колико си ти мени.
„Је л' има неко место на које бисмо могли да одемо?“
Волим начин на који она прича веома тихо,
знам да се плаши, али не може да то задржи унутра.
И мислим да би она могла да буде љубав мог живота,
али како ћемо икада знати ако нашу везу држимо у тајности?
Не, не..
 
Немогуће је да грешим,
немогуће је да грешим што жудим за тобом.
Немогуће је да грешим,
немогуће је да грешим,
немогуће је...
 
Говориш ми све што никад не кажеш наглас,
на поду моје спаваће собе док се не онесвестимо.
А кад се пробудимо, желиш да се љубимо,
желиш да се мазимо.
Возимо се у твојим колима,
стерео је гласан.
Ако ми сломиш срце, сломићу ти уста,
ако напустимо овај град, успећемо,
успећемо сада.
 
Можеш да узмеш део мене душо,
обавиј те руке око мог тела,
ја ћу бити твој дом, а ти моја забава.
Волећемо се целе ноћи, док ватра не изгори,
запалићемо другу, са рушевинама около,
нико не може да зауставити љубавнике са љубављу коју смо ми нашли.
 
Нисмо прошли ни поред кухињског светла…
 
Мислим да би она могла да буде љубав мог живота,
али како ћемо икада знати ако нашу везу држимо у тајности?
Па, моја љубав, она зна,
да, моја љубав, она зна,
да, моја љубав, она зна.
Моја љубав, она зна.
Она зна, она зна...
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment