Monday, September 5, 2022

БИО САМ ГЛУП / I WAS A FOOL


I Was a Fool
 
Do you remember I searched you out
How I climbed your city's walls
Do you remember me as devout?
How I prayed for your calls
 
I stood still, it's what I did
Love like ours is never fixed
 
I stuck around
I did behave
I saved you every time
I was a fool for love
I was a fool for love
I was a fool
I was a fool
 
Then you blamed me and blocked me out
How long did you think I'd last?
Then you disappeared for weeks to pout
How many times could I pack?
 
But stand still is what I did
(It's all I did)
Love like ours is never fixed
(It's never fixed)
 
Still I stuck around
I did behave
I saved you every time
I was a fool for love
I was a fool for love
I was a fool (I was a fool for love)
I was a fool (I was a fool for love)
 
If you're worried that I might have changed
Left behind all of my foolish ways
You best be looking for somebody else
Without a foolish heart
A foolish heart
 
But stand still is what we did
(It's all we did)
Love like ours is never fixed
(It's never fixed)
 
I stuck around
I did behave
I saved you every time
I was a fool for love (I was a fool)
I was a fool for love
I was a fool (I was a fool for love)
I was a fool (I was a fool for love)
I was a fool (I was a fool for love)


Био сам глуп
(Теган Рејн Квин и Сара Кирстен Квин)
 
Да ли се сећаш како сам те тражио?
Како сам се пењао на зидине твог утврђеног града?
Да ли ме се сећаш као побожног?
Како сам се молио за тебе?
 
Ја сам само стајао мирно,
љубав попут наше никада се не поправља.
 
Остајао сам,
понашао сам се како треба,
сваки пут бих те спасао.
Био сам глуп за љубав,
био сам глуп за љубав,
био сам глуп,
био сам глуп.
 
Онда си ме окривила, и блокирала ме,
колико дуго си мислила да ћу трајати?
Онда си нестала и дурила се седмицама
Колико пута се могу спаковати?
 
Али ја сам само стајао мирно
(то је све што сам радио),
љубав попут наше никада се не поправља
(никада се не поправља).
 
И даље сам остајао,
понашао сам се како треба,
сваки пут бих те спасао.
Био сам глуп за љубав,
био сам глуп за љубав,
био сам глуп, (глуп за љубав)
био сам глуп (глуп за љубав).
 
Ако си забринута да сам се можда променио,
оставио иза себе све моје глупости,
боље да потражиш неког другог,
без глупог срца,
глупог срца.
 
Али ми смо само стајали мирно
(то је све што смо радили),
љубав попут наше никада се не поправља
(никада се не поправља).
 
Остајао сам,
понашао сам се како треба,
сваки пут бих те спасао.
Био сам глуп за љубав,
био сам глуп за љубав,
био сам глуп, (глуп за љубав)
био сам глуп (глуп за љубав).
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment