Friday, March 11, 2022

НЕВИДЉИВ / INVISIBLE


Invisible
 
Unless you can't see me
Invisible
Feels like I'm drowning
Invisible
 
Hidden in the corner of this crowded room
Invisible from love, will you find me soon?
Trapped in the darkness, lost in the night
So far away, out of sight
 
Discover and realize my love somehow
My questions need your answer, give them to me now
The pain inside is way too much
Just want to hold you and feel your touch
Hmm, yeah yeah yeah, oh, oh
 
Unless you can't see me, pull me out of here
Feels like I'm drowning (invisible)
'Cause you can't see me, in the shadows of my fear
Feels like I'm drowning (invisible)
 
Frozen by the longing to be found
My head is spinnin' round and round
Going on without your love feels like a sin
Like sliding a razor blade against my skin
 
Unless you can't see me, pull me out of here
Feels like I'm drowning (invisible)
'cause you can't see me, in the shadows of my fear
Feels like I'm drowning (invisible)
 
Unless you can't see me
Invisible
 
Невидљив
(Камила Норт)
 
Осим ако ме не видиш,
невидљив.
Осећам се као да се давим,
невидљив.
 
Сакривен у углу ове препуне собе,
невидљив за љубав, хоћеш ли ме наћи ускоро?
Заробљен у тами, изгубљен у ноћи,
тако далеко, изван видокруга.
 
Некако откриј и спознај моју љубав,
мојим питањима требају твоји одговори, дај ми их сада.
Унутрашњи бол је превише за мене,
само желим да те грлим и осетим твој додир,
да, да, да...
 
Осим ако ме не видиш, извуци ме одавде,
осећам се као да се давим (невидљив).
Јер не можеш да ме видиш, у сенкама мог страха,
осећам се као да се давим (невидљив).
 
Залеђен од чежње да ме нађеш,
врти ми се у глави.
Да наставим без твоје љубави, осећам као да је грех,
као да жилет клизи по мојој кожи.
 
Осим ако ме не видиш, извуци ме одавде,
осећам се као да се давим (невидљив).
Јер не можеш да ме видиш, у сенкама мог страха,
осећам се као да се давим (невидљив).
 
Осим ако ме не видиш,
невидљив.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment