Monday, December 27, 2021

ЗОВЕМ СЕ ПРОПАСТ / MY NAME IS RUIN


My Name Is Ruin
 
When they called me "broken", I knew.
When they called me "evil", I knew.
When they called me "ruin", I knew...
...I would always find my way to you.
 
When I begged forgiveness, they knew.
When I begged for mercy, they knew.
When I begged for nothing, they knew...
...I would always find my way to you.
 
My name is Ruin! My name is vengeance.
My name is no-one and no-one is calling!
My name is Ruin! My name is heartbreak.
My name is lonely, my sorrows and darkness!
 
My name is Ruin! My name is evil.
My name's a war song; I'll sing you a new war.
My name is Ruin! My name is broken.
My name is shameless. I'll tear your world open.
 
When I called you "poison", you knew.
When I called you "shameful", you knew.
When I called you "liar", you knew...
...I would always find my way to you.
 
I'll show you Ruin! I'll show you vengeance.
I'll show you no-one and no-one is calling!
I'll show you Ruin! I'll show you heartbreak.
I'll show you lonely; a sorrow in darkness!
 
I'll show you Ruin! I'll show you evil.
I'll sing you a war song; I'll sing you a new war.
I'll show you Ruin! I'll show you broken.
I'll show you shameless. I'll tear your world open.
 
Зовем се пропаст
 
Кад су ме звали „сломљен“, знао сам.
Кад су ме звали „зло“, знао сам.
Кад су ме звали „пропаст“, знао сам...
...увек бих нашао пут до тебе.
 
Кад сам молио за опроштај, знали су.
Кад сам молио за милост, знали су.
Кад сам молио ни за шта, знали су...
...увек бих нашао пут до тебе.
 
Зовем се пропаст! Зовем се освета.
Зовем се нико и нико не зове!
Зовем се пропаст! Зовем се сломљено срце.
Зовем се усамљени, моја туга и тама!
 
Зовем се пропаст! Зовем се зло.
Зовем се ратна песма; Опеваћу ти нови рат.
Зовем се пропаст! Зовем се сломљен.
Зовем се бестидан. Отворићу ти свет.
 
Кад сам те звао „отровом“, знала си.
Кад сам те звао „срамота“, знала си.
Кад сам те звао „лажљивица“, знала си...
...увек бих нашао пут до тебе.
 
Показаћу ти пропаст! Показаћу ти освету.
Показаћу ти никог и нико не зове!
Показаћу ти пропаст! Показаћу ти сломљено срце.
показаћу ти усамљеност; тугу у тами!
 
Показаћу ти пропаст! показаћу ти зло.
Певаћу ти ратну песму; Опеваћу ти нови рат.
Показаћу ти пропаст! Показаћу ти сломљено.
Показаћу ти бесрамно. Отворићу ти свет.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment