Tuesday, December 7, 2021

ПРОСТО СЕ ИСТОПИМ / I JUST MELT


I Just Melt
 
Lovin' you is my present
Nothing else that I need
In your arms I'm in Heaven
Wrap me up, baby, please
 
Mistletoe, come kiss me slow
Give me feels I've never felt
It could snow, I wouldn't know
'Cause when I'm with you
 
I just melt
I just melt
 
Peace on Earth for a moment (for a moment)
Stars set the mood for the night (for the night)
You and I we are more than (we are more than)
Any little thing I could buy
 
Mistletoe, come kiss me slow
Give me feels I've never felt
It could snow, I wouldn't know
'Cause when I'm with you
 
I just melt (Oh-oh, ooh-ooh)
I just melt (Ooh, ooh-ooh-ooh)
I just melt (Melt, melt, melt, melt)
I just melt (Hmm, hmm-hmm, hmm-hmm)
 
Lovin' you is my present
Nothing else that I need
In your arms I'm in Heaven
Wrap me up, baby, please
 
Просто се истопим
(Сабрина Клаудио)
 
Волети тебе је поклон за мене,
ништа друго ми не треба.
У твом наручју сам у рају,
загрли ме, душо, молим те.
 
Имела је ту, дођи и пољуби ме полако,
дај ми да осетим оно што никада нисам.
Могао би да падне снег, не бих знао,
јер кад сам са тобом
 
просто се истопим,
просто се истопим.
 
Мир на Земљи за тренутак (за тренутак),
звезде стварају расположење за ноћ (за ноћ).
Ти и ја смо више од (ми смо више од)
било које ситнице коју сам могао да купим.
 
Имела је ту, дођи и пољуби ме полако,
дај ми да осетим оно што никада нисам.
Могао би да падне снег, не бих знао,
јер кад сам са тобом
 
просто се истопим (о-о, оо-оо)
просто се истопим (оо, оо-оо-оо)
просто се истопим (топим се, топим се, топим се)
просто се истопим (ммм, мм-мм, мм-мм)
 
Волети тебе је поклон за мене,
ништа друго ми не треба.
У твом наручју сам у рају,
загрли ме, душо, молим те.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment