Sunday, October 31, 2021

THE CITY IS SILENT / ГРАДОТ Е НЕМ


Градот е нем
(Горан Таневски)
 
Градот е нем
На моите прашања
Градот е нем
На моите повици
Погледни го
Моето бледо лице
Насмевот мој
Поладен од мраз
 
Услышим я
Яко Твой отрок азсм
Услышим я
Из глубины воззвах к Тебе
Услышим я
Вонми гласу моления моего
Услышим я
И вопль мой к Тебе да придет
Услышим я
В онь же аще день скорблю
Услышим я
В онь же аще день призову Т'я
Услыши мя
Скоро услышим я
Услыши мя
И не отврати лица Твоего от мене


The City is Silent
(Goran Tanevski)
 
The city is silent
To my questions
The city is silent
To my calls
Look at it
My pale face
My smile
Colder than ice
 
Hear me
Because I'm Your child
Hear me
I called you from the depth
Hear me
Hear my praying voice
Hear me
And may my voice reach You
Hear me
Because I'm mourning all day
Hear me
Because I'm calling You all day
Hear me
And do not hide Your face from me
 
(translation: ivank23)

No comments:

Post a Comment