Tuesday, September 14, 2021

СЕСТРА РОЗЕТА ИДЕ ПРЕ НАС / SISTER ROSETTA GOES BEFORE US


Sister Rosetta Goes Before Us
 
Strange things are happening everyday
I hear the music up above my head
Though the sight of my heart has left me again
I hear music up above
 
Secrets are written in the sky
Looks like I’ve lost the love I’ve never found
Though the sound of hope has left me again
I hear music up above
 
Standing in my broken heart all night long
Darkness held me like a friend when love wore off
Looking for the lamb that's hidden in the cross
The finder’s lost
 
I know I loved you too much
I'll go on alone to get through
 
I hear Rosetta singing in the night
Echoes of light that shines like stars after they’re gone
And tonight, she’s my guide as I go on alone
With the music up above
 
Сестра Розета иде пре нас
(Сем Филипс)
 
Чудне ствари се догађају свакодневно,
чујем музику изнад главе.
Иако ме је призор мог срца опет напустио,
тамо негде горе чујем музику.
 
Тајне су записане на небу,
изгледа да сам изгубио љубав коју никада нисам нашао.
Иако ме је звук наде опет напустио,
тамо негде горе чујем музику.
 
Стојећи у мом сломљеном срцу целе ноћи,
тама ме је држала у загрљају као пријатељ кад љубав нестане.
Док тражи јагње скривено у крсту,
трагач се изгуби.
 
Знам да сам те превише волео,
наставићу сам да бих то пребродио.
 
Чујем како Розета пева ноћу
и одјеке светлости која сија попут звезда након њиховог одласка.
А вечерас ми је она водич док идем сам,
са музиком тамо негде горе.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment