Sunday, March 21, 2021

ПТИЦА-ДЕВОЈКА / BIRD GERHL


Bird Gerhl
 
I am a bird girl
I am a bird girl
I am a bird girl now
I've got my heart
Here in my hands
I've got my heart
Here in my hands now
 
I've been searching
For my wings
I've been searching
For my wings some time
I'm gonna be born
Gonna be born
Into soon the sky
I'm gonna be born
Into soon the sky
 
'Cause I'm a bird girl
And the bird girls go to heaven
I'm a bird girl
And the bird girls can fly
Bird girls can fly
Bird girls can fly
Bird girls can fly
 
Птица-девојка
(Ентони Хегарти)
 
Ја сам птица-девојка,
ја сам птица-девојка,
сада сам птица-девојка.
Имам срце
у рукама,
сада имам моје срце
у мојим рукама.
 
Тражио сам
моја крила,
тражио сам
моја крила неко време.
Родићу се,
родићу се
ускоро на небу.
Родићу се
ускоро на небу.
 
Јер ја сам птица-девојка
а птице-девојке одлазе на небо.
Ја сам птица-девојка
а птице-девојке могу да лете.
Птице-девојке могу да лете,
птице-девојке могу да лете
птице-девојке могу да лете.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment