Thursday, July 23, 2020

ШЕТАЛА САМ / SAN SE ŠETAU



San se šetau
(tradicionalna)

San se šetau gori doli
Gori doli kre' Dunaja
Gori doli kre' Dunaja
Ge mi teče bistra voda

Ge mi 'odiš, lübi dragi
Ko te dugo k meni ne ga
Ne ga kral'a, ne cesara
Da bi n'jemi draga bila

Ge so tista šörka po'vla
Ge moj lübi s plügon orje
On ne orje, on ne plüži
Samo name, lübo misli

On ne orje, on ne plüži
Samo name, lübo misli

Шетала сам
(народна)

Шетала сам горе доле,
горе доле крај Дунава.
Горе доле крај Дунава,
где ми тече бистра вода.

Где ти шеташ, љубљени мој драги,
што те тако дуго крај ме нема?
Нема краља, а ни цара
ком бих рађе драга била.

Где су оне пусте њиве
што их љубљени мој плугом оре?
Он не оре, нити копа,
само на ме љубљени мој мисли.

Он не оре, нити копа,
само на ме љубљени мој мисли.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment