Monday, June 14, 2021

ИСТИНА ЈЕ / TRUTH IS


Truth Is
(Sabrina Claudio)
 
I don't feel you, I ripped the last page out
I don't even get jealous whenyoumention other women
Idon't, I don't
And I don't missyou, I'm doing better now
I don't even think of calling 'cause I never feel like talking
I don't, I don't
 
Need you
But I need you
 
Truth is I'm dishonest
'Cause I'm always scared to get too deep
Truth is that I want this
'Cause I always see you in my sleep
Truth is that I love you, mmm
Even when I'm trying not to
 
When I touch me, I'm wanting someone else
I don't even think about you
Reminisce it, wish I had it
'Cause it wasn't even that good
Wasn't even that good
 
Forget you
I can't forget you
 
Truth is I'm dishonest
'Cause I'm always scared to get too deep
Truth is that I want this
'Cause I always see you in my sleep
Truth is that I love you, mmm (Truth is that I love you)
Even when I'm trying not to
 
Need you
But I need you
Forget you
I can't forget you
 
Истина је
(Сабрина Kлаудио)
 
Не осећам те, истргнуо сам последњу страницу,
нисам чак ни љубоморан кад поменеш друге мушкарце,
нисам, нисам...
И не недостајеш ми, сада ми иде боље,
ни не помишљам да те зовем јер ми никад није до разговора,
не, не
 
Не требаш ми.
Али, требаш ми.
 
Истина је да сам неискрен,
јер се увек бојим да не одем предубоко.
Истина је да ја желим ово,
јер те увек видим у сну.
Истина је да те волим,
чак и кад се трудим да те не волим.
 
Кад се додирујем, желим неку другу,
чак и не мислим на тебе.
Подсећање, волео бих да га имам,
јер чак није ни било тако добро,
није било тако добро.
 
Да заборавим,
не могу да те заборавим...
 
Истина је да сам неискрен,
јер се увек бојим да не одем предубоко.
Истина је да ја желим ово,
јер те увек видим у сну.
Истина је да те волим,
чак и кад се трудим да ми
 
не требаш.
Али, требаш ми.
Да заборавим,
не могу да те заборавим...
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment