Friday, October 23, 2020

ОТУПЕО / NUMB

Numb
(Noah Harmon/MikelJollett)
 
I've been in a daze
It seems like days that I've been waiting
For this dream to pass
It goes so fast
It seems nothing lasts
I think I've lost something
 
Stuck here with these people wide awake
The crush of bodies in one space
I feel your hot breath on my tongue
I wonder where you've gone
 
In the ever turning spinning wheel
Of people, places, lies I feel
The restless beat of the sleepless night to come
I just want to be numb
I just want to be numb
 
Hopeless these three years like smoking gears
I go from place to place
Just aimlessly and half asleep
Like I'm falling alone in some endless breach
 
I don't know where I am
I don't know what I've done
I just go over and over it, again and again and again
I can't sleep at night
I can't breathe
But If I drink tonight I'll get you off my mind
 
In the ever present pit
I feel I'm turning on some spinning wheel
Of faces and the scenes I see
And none of it seems real to me
Just the bleary haze of the morning still to come
 
I just want to be numb...
 
Отупео
(Ноа Хармон / Микел Џолет)
 
Био сам ошамућен,
чини ми се као да данима чекам
да овај сан прође.
Све иде тако брзо,
изгледа да ништа не траје,
мислим да сам нешто изгубио.
 
Заглављен овде са овим људима, потпуно будан,
осећам гњечење тела у истом простору.
Осећам твој топли дах на мом језику,
питам се где си отишла.
 
У вечном окретању круга
људи, места, лажи, осећам
немирни ритам непроспаване ноћи која долази.
Само желим да сам отупео,
само желим да сам отупео.
 
Без наде, три године као да пушим гудру,
идем од места до места,
тек тако, без циља, полубудан,
као да сâм падам у неку бесконачну пукотину.
 
Не знам где сам,
не знам шта сам урадио,
само идем поново и поново, опет и опет,
не могу да спавам ноћу,
не могу да дишем,
али ако будем пио вечерас, нећу мислити на тебе.
 
У вечно присутној јами,
осећам се као да се окрећем на неком точку
са лицима и сценама које видим.
И ништа од тога ми се не чини стварним,
осим мутне измаглице јутра које тек долази.
 
Само желим да сам отупео...
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment