Saturday, January 18, 2020

THE SECRET IS HIDDEN INSIDE YOU / ТАЈНА ЈЕ У ТЕБИ СКРИВЕНА



Тајна је у теби скривена
(Зоран Лесендрић)

Твоја слика је само бледа сенка,
сад је други чува, кад нисам знао ја.
Све наше јесени остаће за мене,
а теби пролеће нека други да.

Године као сене ноћима
плове крај мене, буде ме,
а ја немам сна...

Проклет сам што те љубим,
добијам, а кога губим,
тајна је у теби скривена...

Те сам године био луд за тобом,
за твојим оком плавим као пучина.
А моје срце си оковала ледом,
као снег кад падне усред пролећа.

The secret is hidden inside you
(Zoran Lesendrić)

Your picture is only a pale shadow,
now other man keeps it, 'cause I didn't know how.
All our autumns will remain with me
and someone else may give you the spring.

Years flow like shadows 
by my side, waking me for nights
and I can't sleep…

I am cursed for kissing you,
I am getting, but whom I am losing,
the secret is hidden inside you…

That year I was crazy for you,
for your eyes, blue like the open sea.
And you shackled my heart with ice,
like when the snow falls in the middle of spring.

(translation:milijana)

No comments:

Post a Comment