Friday, January 24, 2020

ДОДИРУЈЕМ СЕ / I TOUCH MYSELF


I Touch Myself
(Christina Amphlett)

I love myself, I want you to love me
When I feel down, I want you above me
I search myself, I want you to find me
I forget myself, I want you to remind me

I don't want anybody else
When I think about you, I touch myself
Ooh, I don't want anybody else
Oh no, oh no, oh no

You're the one who makes me come runnin'
You're the sun who makes me shine
When you're around, I'm always laughin'
I want to make you mine

I close my eyes and see you before me
Think I would die if you were to ignore me
A fool could see just how much I adore you
I'd get down on my knees, I'd do anything for you

I don't want anybody else
When I think about you, I touch myself
Ooh, I don't want anybody else
When I think about you, I touch myself

I touch myself

I honestly do



Додирујем се
(Кристина Амфлет)

Волим саму себе и желим да ме и ти волиш,
кад сам у лошем расположењу желим те изнад себе.
Ја истражујем себе, желим да ме нађеш,
кад се изгубим, желим да ме подсетиш.

Не желим никог другог
кад мислим о теби, додирујем се.
О, не желим никог другог,
о не, о не, о не...

Ти си онај због ког играм како свираш,
ти си сунце што ме чини сјајном.
Кад си ти крај мене увек се смејем,
желим да будеш мој.

Затворим очи и видим те испред себе,
умрла бих кад би ме игнорисао.
И будала може да види колико те обожавам,
клечим на коленима због тебе, учинила бих све због тебе.

Не желим никог другог
кад мислим о теби, додирујем се.
О, не желим никог другог
кад мислим о теби, додирујем се...

Додирујем се,
стварно то радим...

(превод: LeonaCro)

No comments:

Post a Comment