Friday, December 6, 2019

НИКАД НЕЋУ НАЋИ ДРУГУ ТЕБЕ / I'LL NEVER FIND ANOTHER YOU

I'll Never Find Another You

There's a new world somewhere
They call the promised land
And I'll be there someday
If you could hold my hand
I still need you there beside me
No matter what I do
For I know I'll never find another you

There is always someone
For each of us, they say
And you'll be my someone
Forever and a day
I could search the whole world over
Until my life is through
But I know I'll never find another you

It's a long, long journey
So stay by my side
When I walk through the storm
You'll be my guide, be my guide

If they gave me a fortune
My pleasure would be small
I could lose it all tomorrow
And never mind at all
But if I should lose your love, dear
I don't know what I'd do
For I know I'll never find another you



Никад нећу наћи другу тебе
(Том Спрингфилд)

Тамо негде има неки нови свет,
ког зову обећана земља
и ја ћу бити тамо једног дана,
ако ме ти будеш држала за руку.
Требаћеш ми и тамо, да будеш поред мене,
шта год да будем радио,
јер знам да никад нећу наћи другу тебе.

Увек има неко
за свакога од нас, тако кажу,
а за мене си ти тај неко,
заувек и после вечности.
Могао бих да претражујем цео свет,
докле год сам жив,
али знам да никад нећу наћи другу тебе.

Дуг је то пут, дуг,
зато остани уз мене
док идем кроз олују,
ти ћеш ми бити водич.

Да ми дају богатство,
моја срећа не би била велика.
Могао бих све то сутра да изгубим
и да ми уопште не буде стало.
Али, кад бих изгубио твоју љубав, драга,
не знам шта бих учинио,
јер знам да никад нећу наћи другу тебе.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment