Friday, October 18, 2019

БЕЗ ЉУБАВИ (2) / LOVELESS (2)



Loveless
(Matt Lowell)

Crosses in the distance, bells ring fast
Loveless in our shelter time will pass
Would you take a chance on us?
Could you take a chance on us?

Call out to the lonely with regrets
Loveless is your answer, time will pass
Couldn’t take a chance on us
Couldn’t take a chance on us

Take my hand
In belief we trace our steps
Understand
No relief in silhouettes

Battled myself so many times
What I was isn’t what I want now
We can seek denial and search for miles

Blessed love the love I need
Rolling drums the loveless bleed

Take my hand
In belief we trace our steps
Understand
No relief in silhouettes

Без љубави
(Мет Лоуел)

Крстови у даљини, звона звоне брзо.
Без љубави у нашем склоништу, време пролази.
Хоћеш ли да ризикујеш за нас?
Можеш ли да ризикујеш за нас?

Викни усамљенима, с кајањем.
Без љубави је твој одговор, време пролази.
Ниси могла да ризикујеш за нас,
ниси могла да ризикујеш за нас.

Узми ме за руку,
верујући да идемо својим стопама.
Схвати,
нема олакшања у силуетама.

Толико пута сам се борио са собом.
Оно што сам био није оно што желим сада.
Можемо да тражимо порицање километрима далеко.

Благословена љубав ми треба.
Бубњеви најављују, онај без љубави крвари.

Узми ме за руку,
верујући да идемо својим стопама.
Схвати,
нема олакшања у силуетама.

(превео Гаврило Дошен) 

No comments:

Post a Comment