Friday, April 8, 2011

ВЕРУЈ МИ / TRUST IN ME


Trust In Me

Trust in me, just in me
Shut your eyes and trust in me
You can sleep safe and sound
Knowing I am around

Slip into silent slumber
Sail on a silver mist
Slowly and surely your senses
Will cease to resist

Just relax, be at rest
Like a bird in a nest
Trust in me, just in me
Shut your eyes and trust in me

Trust in me, just in me
Shut your eyes and trust in me

Веруј ми
(Ричард и Роберт Шерман)

Веруј ми, само мени,
склопи очи и веруј ми.
Можеш да заспиш, безбедно и чврсто,
знајући да сам ја ту.

Склизни у мирне снове,
заплови на сребрној магли,
полако и сигурно чула ће
престати да се опиру.

Само се опусти, одмори се,
као птица у гнезду.
Веруј ми, само мени,
склопи очи и веруј ми.

Веруј ми, само мени,
склопи очи и веруј ми.

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment