Friday, November 12, 2021

НЕСПОСОБАН / INCAPABLE

Incapable
 
It's gone cold, it's horrible weather
It's gone stone cold and you know we should've got it together
Well, it's nice, it's nice to be wanted
But I want to want you too and never be frightened
 
Never had a broken heart
Never seen me fall apart
Haven't got a broken dream
Not that into crazy scenes
Don't know where I get the strength
And I go out of my head
I'm not even out of breath
I could go forever, yeah
 
Never had a broken heart
Am I incapable of love?
Never seen me fall apart
I must be incapable of love
Never had a broken heart
Yet I'm unavailable for love
And I should try and play my part
But I'm incapable
 
I don't know what I'm doing
Never had a broken heart
I don't know if I can love in all honesty
I don't know if that's what I'm feeling
Never seen me fall apart
When I've never had my heartbroken
 
Well, I get that there's a sensation
Never had a broken heart
Though I don't know what it means
You might never get to make a connection
Never seen me fall apart
If I don't learn how to feel
But I'm incapable
 
Haven't got a broken heart
You have got to play your part
What will all the talking do?
I just wanna be with you
Haven't got a broken will
I could never get my fill
Haven't lost the energy
Haven't lost this other me
 
Haven't lost this other me
Haven't lost this other me
Haven't lost this other me
 
Неспособан
(Рошин Марфи)
 
Захладнело је, време је грозно,
баш је захладнело, а ти знаш да је требало да будемо заједно.
Па, лепо је, лепо је бити жељен,
али ја желим да те желим, а да се никада не плашим.
 
Никада ми није сломљено срце,
никада ме нису видели да се распадам,
немам испрекидан сан,
не занимају ме толико лудачке сцене,
не знам одакле ми снага,
излазим из себе,
а чак не остајем без даха,
могао бих тако заувек, да.
 
Никада ми није сломљено срце,
да ли сам неспособан за љубав?
Никада ме нису видели да се распадам,
мора да сам неспособан за љубав.
Никада ми није сломљено срце,
а ипак сам недоступан за љубав.
И требало би да покушам да одиграм своју улогу,
али неспособан сам за то.
 
Не знам шта да радим,
никада ми није сломљено срце.
Не знам да ли могу искрено да волим,
не знам да ли је то оно што осећам.
Никада ме нису видели да се распадам,
јер ми никада нико није сломио срце.
 
Па, схватам да постоји неко осећање, али
никада ми није сломљено срце.
Мада не знам шта то значи,
можда никада нећеш успети да успоставиш везу.
Никада ме нису видели да се распадам,
ако не научим како да се осећам...
али неспособан сам за то.
 
Немам сломљено срце,
мораш да одиграш своју улогу,
шта ће ти све те приче?
Ја само желим да будем са тобом,
моја воља није сломљена.
Никада ми није било доста,
нисам изгубио енергију
нисам изгубио ово друго ја.
 
Нисам изгубио ово друго ја,
нисам изгубио ово друго ја,
нисам изгубио ово друго ја.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment