Wednesday, November 24, 2021

НАДАМ СЕ ДА ИМА НЕКОГ / HOPE THERE'S SOMEONE


Hope There's Someone
 
Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, will I go?
 
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired
 
There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night?
How will I rest my head?
 
Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there, left in there
 
There's a man on the horizon
Wish that I'd go to bed
If I fall to his feet tonight
Will allow rest my head?
 
So here's hoping I will not drown
Or paralyze in light
And godsend I don't want to go
To the seal's watershed
 
Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, will I go?
 
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired
 
Надам се да има неког
(Ентони Хегарти)
 
Надам се да има неког
ко ће се побринути за мене
кад умрем, хоћу ли отићи?
 
Надам се да има неког
ко ће ослободити моје срце.
Лепо је држати га кад сам уморан.
 
На хоризонту је дух,
кад одем у кревет.
Како могу да заспим ноћу?
Како да одморим главу?
 
О, плашим се средине
између светлости и нигде.
Не желим да будем тај
који је остављен тамо, остављен тамо.
 
На хоризонту је човек,
волео бих да одем у кревет.
Ако му вечерас паднем пред ноге,
хоће ли ми дозволити да одморим главу?
 
Па, ево, надам да се нећу удавити
или паралисати на светлу.
И с божјом помоћи, не желим да идем
до места где фоке нестају.
 
Надам се да има неког
ко ће се побринути за мене
кад умрем, хоћу ли отићи?
 
Надам се да има неког
ко ће ослободити моје срце.
Лепо је држати га кад сам уморан.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment