Thursday, November 18, 2021

ГЛИНЕНА МОЖДА / BARRO TAL VEZ


Barro tal vez
 
Si no canto lo que siento
Me voy a morir por dentro
He de gritarle a los vientos hasta reventar
Aunque sólo quede tiempo en mi lugar
 
Si quiero me toco el alma
Pues mi carne ya no es nada
He de fusionar mi resto con el despertar
Aunque se pudra mi boca por callar
 
Ya lo estoy queriendo
Ya me estoy volviendo
Canción barro tal vez....
 
Y es que esta es mi corteza
Donde el hacha golpeará
Donde el río secará para callar
 
Ya me apuran los momentos
Ya mi sien es un lamento
Mi cerebro escupe ya el final del historial
Del comienzo que tal vez reemprenderá
 
Si quiero me toco el alma
Pues mi carne ya no es nada
He de fusionar mi resto con el despertar
Aunque se pudra mi boca por callar
 
Ya lo estoy queriendo
Ya me estoy volviendo canción
Barro tal vez...
 
Y es que esta es mi corteza
Donde el hacha golpeará
Donde el río secará para callar
 
Глинена можда
(Луис Алберто Спинета)
 
Ако не певам оно што осећам,
умрећу изнутра.
Морам да урлам на олује док не пукнем,
чак и ако само време остане на месту где сам ја.
 
Ако желим, додирујем моју душу,
јер моје тело сада није ништа.
Морам да стопим своје остатке са несаницом,
чак иако ми уста иструну од ћутања.
 
Ја већ то желим,
већ постајем
песма, глинена можда..
 
Ово је заиста моја срж
где ће секира да удари,
где ће река да пресуши
толико да ће моћи да утихне.
 
Тренуци ме већ пожурују,
мој храм је већ оплакан.
Мој мозак је испљунуо крај приче
од почетка који ће се можда наставити.
 
Ако желим, додирујем моју душу,
јер моје тело сада није ништа.
Морам да стопим своје остатке са несаницом,
чак иако ми уста иструну од ћутања.
 
Већ желим то,
већ постајем
песма, глинена можда..
 
Ово је заиста моја срж
где ће секира да удари,
где ће река да пресуши
толико да ће моћи да утихне.
 
(превод: transiberian)

No comments:

Post a Comment