Saturday, January 2, 2021

РЕЦИ МИ / TELL ME


Tell Me
 
Help me understand your love
Help me go the way you want me to go
'Cause I can't guess the things that you're thinking
So help me understand your love
Tell me everything you want me to know
'Cause I can't fix it 'til I know that it's broken
 
Tell me you, tell me you do
Tell me you don't
Tell me you will
Then tell me you won't
Hmm, baby
Tell me you, tell me you do
Tell me you don't
Tell me you will
Then tell me you won't
Can't take it
 
Tell me what you want
So I can understand your love
 
Help me understand your love
'Cause you're going 'bout this all the wrong way
And I can't figure out what you wanna say
Help me understand your love
Everyday you've got a different excuse
For why you can't just come and tell me the truth
 
It's all out of my hands
I don't understand
'Cause I know you won't talk to me
Know you won't talk to me
I'm right here standing my ground
But I'll walk out if you're never gon' talk to me
Never gon' talk to me
 
Oh, tell me what you want
So I can understand your love
Help me understand your love
 
Реци ми
(Сабрина Клаудио)
 
Помози ми да разумем твоју љубав,
помози ми да кренем путем којим желиш да идем.
Јер не могу да погодим о чему размишљаш,
зато ми помози да разумем твоју љубав.
Реци ми све што желиш да знам,
јер не могу да поправим оно што не знам да је покварено.
 
Реци ми, реци ми да,
реци ми да не,
реци ми да хоћеш,
онда ми реци да нећеш.
Ммм, душо,
Реци ми, реци ми да,
реци ми да не,
реци ми да хоћеш,
онда ми реци да нећеш,
не могу да поднесем...
 
Реци ми шта желиш,
да могу да разумем твоју љубав.
 
Помози ми да разумем твоју љубав,
јер ово све погрешно радиш.
И не могу да схватим шта желиш да кажеш,
помози ми да разумем твоју љубав.
Сваког дана имаш други изговор
зашто не можеш једноставно да дођеш и кажеш ми истину.
 
Ништа више није у мојим рукама,
не разумем
јер знам да нећеш да разговараш са мном,
знам да нећеш да разговараш са мном.
Ту сам и остајем при своме,
али отићи ћу ако никад нећеш да разговараш са мном,
никад нећеш да разговараш са мном.

О, реци ми шта желиш,
да могу да разумем твоју љубав,
помози ми да разумем твоју љубав.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment