Tuesday, January 19, 2021

ТО ЈЕ ОН / C'EST LUI


C'est lui
(Roger Bernstein)
 
Quatre fois par jour, par douzaines
Des messieurs très amoureux
Me proposent une vie de reine
Pour que je me donne à eux
 
Y en a qu'un qu'a su me plaire
Il est méchant, il n'a pas le sou
Ses histoires ne sont pas claires
Je le sais bien mais je m'en fous
 
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
C'est lui
Je peux rien y faire, mon cœur est pris
Par lui
Je crois que j'en perds la tête
Il est si bête
Qu'il ne l'a pas compris
 
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
C'est lui
Je passerais dans un trou de souris
Pour lui
Chaque jour je l'adore
Bien plus encore
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
Et c'est lui
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
 
Il court après toutes les filles
Elles sont toutes à sa merci
Son regard les déshabille
Ses mains parfois aussi
 
Je ne fais rien pour qu'il m'aime
Aux autres, il donne le bonheur
Mais il est à moi quand même
Puisqu'il est dans mon cœur
 
Owdowoo...
Il est si bête qu'il ne l'a pas compris
 
Owdowoo...
Chaque jour je l'adore
Bien plus encore
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
Et c'est lui
Pour moi, y a qu'un homme dans Paris
 
То је он
(Роже Бернстин)
 
Четири пута дневно, по десетак
господе јако заљубљених,
нуде ми живот краљице
ако им се дам.
 
Само је један знао како да ми удовољи,
зао је, нема новца,
прича му је нејасна,
знам то добро, али није ме брига.
 
За мене постоји само један човек у Паризу,
то је он.
Не могу ту ништа да учиним, он ми је
узео срце.
Мислим да губим разум,
толико је глуп
да није то разумео.
 
За мене постоји само један човек у Паризу,
то је он.
Сакрила бих се у мишју рупу
због њега,
сваког дана га обожавам
још више.
За мене у постоји само један човек Паризу
и то је он.
За мене постоји само један човек у Паризу.
 
Он јури за свим девојкама,
све су у његовој милости.
Погледом их свлачи,
а понекад и рукама.
 
Не чиним ништа да би ме заволео.
Другима даје срећу,
али он је у сваком случају мој,
пошто ми је у срцу.
 
У-ду-ду...
толико је глуп да није то разумео.
 
У-ду-ду...
сваког дана га обожавам
још више.
За мене у постоји само један човек Паризу
и то је он.
За мене постоји само један човек у Паризу.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment