Friday, April 9, 2021

БЕЗ ТЕБЕ САМ НИШТА / NOTHING WITHOUT YOU


Nothing Without You
(Tanerélle)
 
I've been chasing the moon and the stars
'Cause I've been trying to be where youare
Couldit be thatI'm searching too hard?
I wish you'dcome and find me
Won't you come and find me?
 
'Cause I'm down when you're far away
When you're gone I don't sleep for days
I've been stuck in the darkest age
Can't you see what I'm tryna say?
 
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
You're my missing piece
I don't wanna live without ya
You're my missing piece
I don't feel at home without ya
'Cause I'm nothing without you
 
I've been running away from the sun
A girl obsessed when it's all said and done
'Cause they can't tell me that you're not the one
So baby, come and find me
You need to come and find me
 
'Cause I'm down when you're far away
When you're gone I don't sleep for days
I've been stuck in the darkest age
Can't you see what I'm tryna say?
 
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
You're my missing piece
I don't wanna live without ya
You're my missing piece
I don't feel at home without ya
'Cause I'm nothing without you
 
I've been chasing the moon
I've been chasing the moon
And chasing the moon and the stars
'Cause I'm trying to be where ya
Trying to be where ya
Trying to be where you are
Chasing the moon and
Chasing the moon and
Chasing the moon and the stars
'Cause I'm nothing without you
 
Без тебе сам ништа
(Танерел)
 
Ловио сам месец и звезде
јер покушавам да будем ту где си ти.
Трудим ли се можда превише да их нађем?
Волео бих да си дошла и нашла ме,
зар нећеш доћи и наћи ме?
 
Јер сам лоше кад си ти далеко,
кад те нема, не спавам данима.
Заглавио сам се у најмрачнијем добу,
зар не видиш шта покушавам да кажем?
 
Без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа.
Ти си мој део који недостаје,
не желим да живим без тебе.
Ти си мој део који недостаје,
не осећам се као код куће без тебе,
јер без тебе сам ништа.
 
Бежим од сунца,
као опседнут, кад је све речено и урађено,
јер не може нико да ми каже да ниси ти та.
Зато мала, дођи и нађи ме,
мораш да дођеш и нађеш ме.
 
Јер сам лоше кад си ти далеко,
кад те нема, не спавам данима.
Заглавио сам се у најмрачнијем добу,
зар не видиш шта покушавам да кажем?
 
Без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа,
без тебе сам ништа.
Ти си мој део који недостаје,
не желим да живим без тебе.
Ти си мој део који недостаје,
не осећам се као код куће без тебе,
јер без тебе сам ништа.
 
Ловио сам месец,
ловио сам месец
и ловио месец и звезде.
Јер покушавам да будем ту где си ти,
покушавам да будем ту где си ти.
Покушавам да будем ту где си ти,
јурећи месец и
јурећи месец и
јурећи месец и звезде,
јер без тебе сам ништа.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment