Thursday, November 26, 2020

НА ДУГОМ САМ И УЗАНОМ ПУТУ / UZUN İNCE BİR YOLDAYIM


Uzun İnce Bir Yoldayım
(traditional)
 
Uzun ince bir yoldayım
Gidiyorum gündüz gece
Bilmiyorum ne haldeyim?
Gidiyorum gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece
 
Dünyaya geldiğim anda
Yürüdüm aynı zamanda
İki kapılı bir handa
Gediyorum gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece
 
Düşünülürse derince
Uzak gözükür görünce
Yol bir dakka mıktarınca
Gidiyorum gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece
Gündüz gece


На дугом сам и узаном путу
(народна)
 
На дугом сам и узаном путу,
којим идем дању, ноћу,
не знам више ни како сам?
Идем дању идем ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу.
 
Од тренутка кад сам дошао на свет
ишао сам истовремено
по крчмама с двоја врата.
Идем дању идем ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу.
 
Ако добро размислиш,
изгледа далеко на први поглед,
а ипак, пут је само један трен дуг.
Идем дању идем ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу,
дању, ноћу.
 
(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment