Thursday, March 12, 2020

ИЗГУБИЛА САМ СЕ / I LOST MYSELF




I lost myself

I’m hungry, bring me some pills on which to dine,
I’m thirsty, bring me some whiskey, gin, some wine.
Bring me your jokes, a glance that looks away,
Your tired touch, your smirks and such,
Don’t save me for a rainy day.

Maybe you’ll love me for an hour, a day, a week,
I’m not sure when it all slipped away,
But I’m still lying, crying at your feet,
A ball and chain, an old refrain
To the man who wouldn’t even speak...

It’s no good for a proud girl to give so much away,
It’s no good for a smart girl not to let you walk away,
But I’m dying without you and dying within,
My days were all about you, so where would I begin
To live?

Your shadow still flickering on my soul,
but empty, with a story left untold.
I lost myself when you switched off that light,
I lost myself and the man I lost
And that ain’t right...

Don’t wanna ask for the moon in the sky,
Though I love you to that big old moon and back,
Don’t wanna ask for the twinkle in your eye,
I saw it once, I’ll make do with that.

I’ll leave your shadow still flickering on my soul,
but empty, with a story left untold.
I lost myself when you switched off that light,
I lost myself and the man I lost
And that ain’t right...

Изгубила сам се
(Мелиса Маден Греј)

Гладна сам, донеси ми пилуле да вечерам,
жедна сам, донеси ми виски, џин и вино.
Донеси ми твоје шале, твој поглед у страну,
твој уморни додир, твоје кезове,
не чувај ме за црне дане.

Можда ћеш ме волети још сат, дан, недељу,
нисам сигурна када је све то нестало,
али и даље лежим, плачући ти под ногама,
неко ко те спутава, изанђали рефрен
за човека који неће ни да говори.

Није добро за поносну девојку да себе толико даје,
није добро за паметну девојку да те не пусти да одеш,
али ја умирем без тебе и умирем изнутра,
моји дани су били теби посвећени, где бих уопште почела
да живим?

Твоја сенка ми и даље трепери у души,
која је празна, са неиспричаном причом.
Изгубила сам се кад си угасио то светло,
изгубила сам се, а и човека ког сам изгубила
и то није у реду...

Нећу да тражим месец и звезде са неба,
мада те волим до неба и назад,
нећу да тражим трептај у твом оку,
видела сам га једном и то ће морати да ми буде довољно.

Оставићу твоју сенку да ми и даље трепери у души,
која је празна, са несиспричаном причом.
Изгубила сам се кад си угасио то светло,
изгубила сам се, а и човека ког сам изгубила
и то није у реду...

(превео Гаврило Дошен)

No comments:

Post a Comment